مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-15سياسي

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در اشتغال زایی و جلوگیری از مهاجرت جوانان نقش آفرین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، قاسم مصلحی، رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در آیین راه اندازی پردیس نوآوری و فناوری در شهرستان گلپایگان ضمن معرفی این شهرک اظهار کرد: - رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: تولید ثروت، تجاری سازی، اشتغال فارغ التحصیلان، علاقه مند کردن جوانان به کشور و جلوگیری از مهاجرت آنان از جمله اهداف شهرک به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، قاسم مصلحی، رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در آیین راه اندازی پردیس نوآوری و فناوری در شهرستان گلپایگان ضمن معرفی این شهرک اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بازدید از این شهرک در سال 1384 با دریافت اطلاعات از نحوه عملکرد و فعالیت آن به این محل علاقه مند شدند.

اساسنامه شهرک نیز مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

مصلحی افزود: تولید ثروت، تجاری سازی، اشتغال فارغ التحصیلان، علاقه مند کردن جوانان به کشور و جلوگیری از مهاجرت آنان از این طریق از جمله مواردی است که پایه گذار پارک های علم و فناوری ایران بر پایه اساسنامه خود به آن می پردازد.

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اشاره به اعتماد صنایع و بخش خصوصی گفت: بر پایه این اعتماد، سرمایه گذاری بسیاری از سمت بخش خصوصی در شهرک انجام شده که مقدار آن 20 برابر سرمایه گذاری بخش دولتی و مهر تأی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در اشتغال زایی و جلوگیری از مهاجرت جوانان نقش آفرین است

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در اشتغال زایی و جلوگیری از مهاجرت جوانان نقش آفرین است