مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 07:402023-06-26اقتصادي

بازار خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی داغِ داغ+ فیلم و تصویر


مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: تاکنون 8 هزار و 834 تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است که در مقایسه با سال قبل در همین مدت نشان از رشد 60 درصدی خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی دارد.

-   کیفیت خوب گندم برداشت شده رضا خرسند، یکی از کشاورزان گندمکار روستاهای اطراف آرین شهر قائنات در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهارداشت: محصول گندم از قدیم الایام با توجه به نیاز اکثر جامعه به این محصول کشت می شود.

وی افزود: هر ساله اهالی این روستا به امید بارش های بهاری بخشی از اراضی کشاورزی خود را به کاشت گندم اختصاص می دهند.

وی اضافه کرد: زمین های که به منظور کشت گندم دیم انتخاب می شود هر دو سال یکبار به کشت این محصول اختصاص می یابد و بعد از آن هندوانه و خربزه در این اراضی کاشت می شود.

این گندمکار گفت: محصول اغلب اهالی به اندازه مصرف خودشان و اطرافیانشان است و اگر مازاد بر آن داشتند از طریق شرکت تعاونی های مربوط به صورت تضمینی آن را به دولت می فروشند.

خرسند بیان داشت: کیفیت گندم های برداشت شده در این منطقه بسیار خوب بوده و آرد بسیار خوبی از آن به دست می آید و متقاضیان فراوانی دارد.

پرداخت 3.

3 درصد مطالبات گندمکاران استان محمد رزقی، مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهارداشت: آخرین وضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی داغِ داغ+ فیلم و تصویر

بازار خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی داغِ داغ+ فیلم و تصویر