مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-17بين الملل

نگرانی فرماندهان صهیونیست از شورش بی سابقه در ارتش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سایت شبکه الجزیره در گزارشی در خصوص اوضاع وخیم نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: اقدام صد ها تن از نظامیان ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی به ویژه یگان های چترباز و نیروی هوایی، - در سایه افزایش تعداد نظامیان صهیونیست که تصمیم به ترک خدمت گرفته اند، فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به کاهش قدرت بازدارندگی ارتش و در معرض خطر قرار گرفتن امنیت این رژیم هشدار داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سایت شبکه الجزیره در گزارشی در خصوص اوضاع وخیم نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: اقدام صد ها تن از نظامیان ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی به ویژه یگان های چترباز و نیروی هوایی، در خصوص به راه انداختن یک شورش نظامی، اقدامی بی سابقه به شمار می رود که پیامد های منفی برای تل آویو خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، محافل امنیتی در رژیم صهیونیستی نسبت به پیامد های منفی این سرپیچی نظامیان صهیونیست از خدمت در ارتش، بر قدرت بازدارندگی آن هشدار داده اند.

تصمیم خلبانان صهیونیست مبنی بر ترک خدمت نظامی و تعلیق مشارکت خود در رزمایش ها، در اعتراض به اقدام کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تصویب لایحه اصلاحات قضایی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی فرماندهان صهیونیست از شورش بی سابقه در ارتش

نگرانی فرماندهان صهیونیست از شورش بی سابقه در ارتش