مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-16سياسي

همایش مداحان استان سمنان برگزار شد


همایش مداحان استان سمنان در آستانه ماه محرم با هدف ارتقای کیفیت مداحی ها، به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در دیباج دامغان برگزار شد.

- دامغان- همایش مداحان استان سمنان در آستانه ماه محرم با هدف ارتقای مداحان به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در دیباج دامغان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همایش ویژه مداحان در آستانه ماه محرم شامگاه شنبه با حضور مداحان و پیر غلامان حسینی از نقاط مختلف استان سمنان در شهر دیباج دامغان برگزار شد و مداحان پیرامون ارتقای کیفی برگزاری مراسم ویژه محرم، به تبادل نظر پرداختند.

تبیین اهمیت نقش مداحان به مثابه افراد تأثیر گذار در ساحت تبلیغ حکیمانه دین مبین اسلام از جمله موضوعاتی بود که در این همایش مطرح شد.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان همه ساله در آستانه ماه محرم، نسبت به برگزاری چنین رویدادهایی با هدف هم افزایی و بررسی برنامه های ماه محرم مبادرت می ورزد.

برنامه ریزی برای اجرای بهتر مراسم محرم، تغذیه فکری و معنوی مداحان، بحث پیرامون مسائل روز و اقتضائات و همچنین هماهنگی بهتر ارکان مسجد و مداحان و روحانیان در برگزاری مراسم ماه محرم از جمله دیگر بخش های این دست همایش ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش مداحان استان سمنان برگزار شد

همایش مداحان استان سمنان برگزار شد