مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-03سياسي

کارنامه سیاه غرب در اسلام ستیزی و اسلام هراسی قابل انکار نیست


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک، هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم و تاکید کردند که کارنامه سیاه غرب در اسلام ستیزی و اسلام هراسی قابل انکار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی و فرزاد مخلص الائمه در پیام هتک حرمت به ساخت قرآن کریم را محکوم کردند.

در متن پیام آمده است: حادثه نفرت انگیز اهانت به کتاب مقدس مسلمانان تحت حمایت دولت سوئد، گستاخی جنون آمیزی بود که موج عظیمی از انزجار را در بین امت اسلام و موحدین جهان در پی داشت و قلب مسلمانان سراسر عالم را آزرد.

رفتارهای شرارت آمیز و موهنی که به ویژه در سال های اخیر به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده در غرب نسبت به ادیان الهی و مقدسات اسلامی صورت می گیرد نشانه روشنی از ناتوانی جبهه کفر و استکبار در برابر منطق مستحکم اسلام و قرآن کریم در تسخیر ذهن ها و ضمیرها است، درحالی که سردمداران نظام سلطه از هیچ تلاشی برای خاموش کردن این ندای آزادی بخش دریغ نکرده اند.

پرواضح است که این کینه توزی ها و اهانت به مقدس ترین کتاب آسمانی بدون اندیشه های صهیونیستی نهفته در پشت آن و برخورداری از حمایت های دولتی ممکن نیست و به تعبیر رهبر معظم انقلاب آنچه امروز آماج حمله ی نظام استکبار جهانی است، اصل اسلام عزیز و قرآن مجید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه سیاه غرب در اسلام ستیزی و اسلام هراسی قابل انکار نیست

کارنامه سیاه غرب در اسلام ستیزی و اسلام هراسی قابل انکار نیست