مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 23:202023-07-06سياسي

فرهنگ پرداخت مالیات با کمک رسانه ها و مساجد فراگیر شود


نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: بهره گیری از توان و ظرفیت مساجد و رسانه ها برای فراگیری فرهنگ پرداخت مالیات در کشور بسیار ثمر بخش خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، آیت الله سید کاظم نور مفیدی عصر امروز در دیدار مدیرکل و کارکنان امور مالیاتی گلستان اظهارکرد: پرداخت مالیات در فرهنگ ما هنوز فراگیر نشده است.

وی گفت: در کشورهای توسعه یافته پرداخته مالیات یک وظیفه تلقی می شود و همگان تلاش می کنند در انجام آن مشارکت داشته باشند و پرداخت مالیات کمک در مدیریت بهینه کشور قلمداد می شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان خطرنشان کرد: در داخل کشور هرچند برخی افراد در امر مالیات مشارکت دارند ولی بخشی از جامعه از پرداخت مالیات سر باز می زنند.

نورمفیدی تاکید کرد: در حوزه اشاعه فرهنگ مالیات در کشور کم کار شده و باید با مردم گفتگو شود و با استفاده از رسانه ها و همچنین ظرفیت مساجد و مجالس مذهبی فرهنگ مالیات فراگیر شود.

وی بر مقوله عدالت مالیاتی تاکید کرد و گفت: در حالی که کارکنان دولت قبل از دریافت حقوق، درصد تعیین شده مالیات خود را پرداخت می کنند نباید اجازه داد برخی ها از زیر پرداخت مالیات فرار کنند.

نورمفیدی متذکر شد: سهم مالیاتی برخی از افرادی که از زیر پرداخت مالیات فرار می کنند با 10 هزار کارمند و حقوق بگیر برابری می کند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ پرداخت مالیات با کمک رسانه ها و مساجد فراگیر شود

فرهنگ پرداخت مالیات با کمک رسانه ها و مساجد فراگیر شود