مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 22:202023-07-13فرهنگي

توسعه موسیقی محلی از برنامه های ویژه وزارت فرهنگ است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در اختتامیه جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین کشور به میزبانی بروجن گفت: - اسماعیلی با اشاره به اینکه هنر و موسیقی تشکیل دهنده هویت ماست، گفت: توسعه موسیقی محلی از برنامه های فاخر وزارت فرهنگ و ارشاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در اختتامیه جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین کشور به میزبانی بروجن گفت: این جشنواره یک جشنواره کم نظیر و بی نظیر است اینکه یک منطقه جغرافیایی وسیع از ایران زمین از آذربایجان تا جنوب کشور چنین جشنواره باشکوه و عظمتی را آفریدند باید تشکر کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این جشنواره نشان دهنده قدرت اعجاب آور هنر در ایجاد هم بستگی و انسجام ملی است، این قدر هنر است که افراد را با هر قومیت و گویشی در کنار هم جمع و چنین صحنه های با عظمتی را خلق می کند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه برگزاری چنین جشنواره ای آن هم در بروجن که مهد هنر است جای تعظیم و تکریم دارد، بیان کرد: ما باید به هنر و هنر های اصیل ایرانی در شاخه های مختلف احترام بگذاریم، یکی از برنامه های فاخر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسعه موسیقی های محلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه موسیقی محلی از برنامه های ویژه وزارت فرهنگ است

توسعه موسیقی محلی از برنامه های ویژه وزارت فرهنگ است