مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 17:252023-07-20سياسي

ضرورت رفع مشکلات زیرساختی مرکز نگهداری معلولان بانو سمیه ساوه


رییس دادگستری شهرستان ساوه بر ضرورت رفع مشکلات زیرساختی مرکز نگهداری معلولان بانو سمیه ساوه با مشارکت خیرین و بخش دولتی تاکید کرد.

- ایسنا/مرکزی رییس دادگستری شهرستان ساوه بر ضرورت رفع مشکلات زیرساختی مرکز نگهداری معلولان بانو سمیه ساوه با مشارکت خیرین و بخش دولتی تاکید کرد.

ابوالحسن شریفی پنجشنبه 29 تیرماه 1402 در جریان بازدید از مرکز نگهداری معلولان بانو سمیه ساوه با تقدیر از خدماتی که در این مجموعه ارائه می شود، اظهار کرد: این مرکز نماد کامل عینیت بخشی به شرافت و انسانیت است و تحقق اهداف این مرکز بدون کمک دولت و همراهی و مشایعت خیرین برای این مجموعه مقدور نخواهد بود.

وی افزود: معلولین عضوی از جامعه بشری هستند و آگاهی یافتن از چگونگی رویارویی با آنان و تامین نیازهای روزانه آنها نیازمند فرهنگ سازی در جامعه و مشارکت همگانی است.

رییس دادگستری ساوه به نیازهای معلولین در این مرکز اشاره کرد و افزود: نیازهای معلولان بانو سمیه علاوه بر نیازهای عاطفی و روحی و روانی نظیر بازدید خانواده ها، مدارس، ارگانهای دولتی و .

و نیازهای خوراکی، پوشاک و البسه، نیازهای تفریحی و گردشگری و .

و نیز نیازهای درمانی و توانبخشی نظیر فیزیوتراپی و کاردرمانی و دارویی، نیازهای بازسازی محیط زندگی (تعمیر و نگهداری) ساختمان و تاسیسات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رفع مشکلات زیرساختی مرکز نگهداری معلولان بانو سمیه ساوه

ضرورت رفع مشکلات زیرساختی مرکز نگهداری معلولان بانو سمیه ساوه