مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:352023-06-24بين الملل

هاآرتص: حذف مقاومت در کرانه باختری یک توهم است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بعد از ترور تعدادی از فرماندهان مقاومت در حمله پهپادی اخیر، - رسانه ای عبری در واکنش به اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم اسراییل درباره ترور مبارزان فلسطینی، نوشت که ادعا های او، توهمی دست نایافتنی بوده و حذف مقاومت از کرانه باختری تقریبا ناممکن شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بعد از ترور تعدادی از فرماندهان مقاومت در حمله پهپادی اخیر، از تغییر معادله برای مقابله با مقاومت فلسطین در کرانه باختری خبر داد.

ادعایی که به گفته تحلیلگران و رسانه های صهیونیستی، با واقعیت هم خوانی ندارد؛ چرا که حذف گروه های مقاومت یک توهم دست یافتنی است.

وب سایت عربی 21 به نقل از هاآرتص نوشت، نتانیاهو در بیانیه ای اخیر خود گفته است: ما همیشه دشمنان خود را غافلگیر می کنیم و دائماً معادله را تغییر می دهیم.

ما این تغییر معادله را در عملیات اخیر در غزه انجام دادیم، بار دیگر آن را در جنین انجام می دهیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اقدامات تروریستی خود در ترور فرماندهان مقاومت در نبرد پنج روزه غزه را اینگونه توجیه کرد که افراد مذکور چندین عملیات تروریستی انجام داده بودند و در شرف انجام عملیات های بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: حذف مقاومت در کرانه باختری یک توهم است

هاآرتص: حذف مقاومت در کرانه باختری یک توهم است