مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 21:002023-07-06اقتصادي

رعایت عدالت اقتصادی در استان از رویکردهای اولویت دار است


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: لحاظ شدن عدالت اقتصادی در سطح استان از برنامه های استان است، چرا که وضعیت اشتغال استان به خوبی بیانگر نامتوازن بودن این موضوع است که باید جبران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید گلشنی فرد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در آیین تجلیل از صنعتگران، معدنکاران، صنوف، تجار و بازرگانان استان به ظرفیت های استان در چند حوزه اشاره و اظهار کرد: زنجان در حوزه هایی مانند نساجی، سرب و روی و مواد شوینده در سطح کشور سرآمد است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از برنامه ریزی برای تغییر رویکرد در صنعت و معدن استان خبر داد و افزود: در این راستا رشد 11 درصدی و تغییر سبد تولید محصول در استان مد نظر قرار گرفته است.

وی نگاه تکنولوژی محور در جذب سرمایه گذار به جای سرمایه گذاری انرژی بر را از دیگر رویکردهای پیش روی صنعت، معدن و تجارت استان دانست و تصریح کرد: تکمیل زنجیره ارزش و تولید و استفاده حداکثری از ظرفیت تشکل ها هم از دیگر رویکردها به شمار می رود.

گلشنی فرد تاکید کرد: لحاظ شدن عدالت اقتصادی در سطح استان از برنامه های استان است چرا که وضعیت اشتغال استان به خوبی بیانگر نامتوازن بودن این موضوع است که باید جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت عدالت اقتصادی در استان از رویکردهای اولویت دار است

رعایت عدالت اقتصادی در استان از رویکردهای اولویت دار است