مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-28فرهنگي

اگر فیلم مبتذل می ساختم، الان اکران بود!/در انتظار «نبرد غیرممکن»


حمید بهمنی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «نبرد غیرممکن» ضمن اشاره به چند ماه پیگیری برای تولید این فیلم دفاع مقدسی گفت اگر قصد ساخت یک فیلم مبتذل را داشت، - حمید بهمنی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی نبرد غیرممکن ضمن اشاره به چند ماه پیگیری برای تولید این فیلم دفاع مقدسی گفت اگر قصد ساخت یک فیلم مبتذل را داشت، تاکنون فیلمش اکران هم شده بود! حمید بهمنی کارگردان سینما که سال گذشته در مقام نویسنده و کارگردان برای فیلم سینمایی نبرد غیرممکن به تهیه کنندگی امیر سماواتی پروانه ساخت از سازمان سینمایی دریافت کرده بود، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سرانجام تولید این پروژه گفت: پیگیر ساخت این فیلم هستیم و در حال حاضر مشغول پیگیری کارهای مرتبط با پیش از تولید فیلم هستیم.

این فیلم نیاز به جلسات و مذاکراتی با برخی نهادها دارد تا بتوانیم بودجه لازم را برای آن تأمین کنیم که این فرآیند تا حدود زمان می برد.

ان شالله بعد از عبور از این مراحل، تا یکی دو ماه دیگر کار تولید فیلم را آغاز می کنیم.

وی درباره طولانی شدن فرآیند آماده سازی مقدمات تولید این فیلم از سال گذشته تا کنون هم گفت: واقعیت این است که شرایط تولید در سینمای جنگ همواره همین طور بوده است و هر کس وارد این میدان می شود، واقعاً شرایط سختی را پیش رو دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر فیلم مبتذل می ساختم، الان اکران بود!/در انتظار «نبرد غیرممکن»

اگر فیلم مبتذل می ساختم، الان اکران بود!/در انتظار «نبرد غیرممکن»