مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 01:202023-07-20ورزشي

حجت الاسلام ظهیری: همه ادیان مدیون قرآن کریم هستند


استاد حوزه علمیه قم با بیا اینکه اگر کسی قرآن را منحصر به مسلمانان بداند معرفتش کامل نیست، گفت: مسیحیت، یهودیت و ادیان دیگر هم به قرآن مدیون هستند و من تعجّب می کنم که یک مسیحی بایستد و جلوی چشمش بی احترامی به قرآن کنند و قرآن را آتش بزنند و هیچ نگوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین ظهیری در مراسم عزاداری شب سوّم محرّم الحرام هیئت خادم الرضا(ع) که در ورزشگاه حیدریان قم برگزار شد، گفت: دوستان ائمّه معصومین (ع) به مجالس سیّد الشّهدا (ع) ارادت بسیار ویژه ای دارند و خودشان گفتند که اگر پرچم برای معصومین برپا کنید مطمئنا خبر این جلسات به ما می رسد.

وی با بیان اینکه خبر این جلسات به محضر حضرت ولیّ عصر (عج) خواهد رسید گفت: طوری باید در مجالس عزاداری عرض ادب کرد که مایه دلخوشی وجود مبارک امام زمان(عج) شویم.

استاد حوزه علمیه قم افزود: شب گذشته هم اشاره کردیم که یکی از سوالات بسیار مهمّی که بخصوص در فکر جوان مطرح می شود در مورد رابطه با اهل بیت (ع) و این است که در این عالم نجات با کیست؟ وی اضافه کرد: خاتم الأنبیاء و اهل بیت (ع) در پاسخ به این سوال خیلی کوتاه فرمودند که نجات با کسی است که متمسّک به قرآن و متوسّل به عترت شده باشند و اگر کسی این دو را نداشته باشد و در جمع متمسّکان به قرآن و در جمع متوسّلان به ائمه معصومین (ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام ظهیری: همه ادیان مدیون قرآن کریم هستند

حجت الاسلام ظهیری: همه ادیان مدیون قرآن کریم هستند