مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 07:452023-07-19اقتصادي

رشد 3 برابری خدمات تجارت الکترونیک در پست خوزستان


مدیرکل پست خوزستان از رشد 3 برابری خدمات سرویس تجارت الکترونیک در سه ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل پست خوزستان از رشد 3 برابری خدمات سرویس تجارت الکترونیک در سه ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

مهران حموله در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به نیاز و افزایش گرایش مردم به خرید و فروش اینترنتی، شاهد افزایش چشمگیر خدمات تجارت الکترونیک در پست خوزستان هستیم.

وی افزود: در این زمینه افزایش توان لجستیک و همچنین جذب فروشگاه های عرضه کننده محصولات در اداره کل پست خوزستان زمینه ساز گسترش سرویس تجارت الکترونیک در استان شده است.

مدیرکل پست خوزستان گفت: با توجه به اقدامات انجام شده، خدمات این سرویس در سه ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشدی 3 برابری داشته است.

حموله عنوان کرد: سرویس تجارت الکترونیک گامی مهم در تحول دیجیتال است و فرصت های جدیدی را در مسیر توسعه خدمات با تکیه بر توانمندی های الکترونیک خلق می کند و می تواند زمینه ساز رشد و توسعه اقتصادی شود.

وی افزود: خدمات تجارت الکترونیکی یکی از خدماتی است که توسط شرکت ملی پست به مشتریان ارایه و در این سرویس خرید و فروش کالا و خدمات بر بستر فناوری های ارتباطی که در آن پردازش و تحویل به صورت فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 3 برابری خدمات تجارت الکترونیک در پست خوزستان

رشد 3 برابری خدمات تجارت الکترونیک در پست خوزستان