مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-08بين الملل

گزارش اسپوتنیک از سربازگیری اجباری جوانان سوری توسط «قسد»


شبه نظامیان کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) که وابسته به آمریکا هستند ده ها جوان سوری را در شرق این کشور به اجبار به اردوگاه های آموزش نظامی منتقل کردند.

- گزارش اسپوتنیک از سربازگیری اجباری جوانان سوری توسط قسد شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) که وابسته به آمریکا هستند ده ها جوان سوری را در شرق این کشور به اجبار به اردوگاه های آموزش نظامی منتقل کردند.

در همین حال منابع مطلع نیز از انتقال شبه نظامیان کُرد توسط آمریکایی ها از مناطق تحت کنترل خود در سوریه به اوکراین خبر داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که نیروهای دموکراتیک سوریه به مناطق تحت کنترل خود در شرق سوریه حمله و چندین جوان را از این مناطق بازداشت کردند.

این شبه نظامیان پس از بازداشت این جوانان، آنها را به مراکز جذب اجباری و آموزش نیرو در حسکه و رقه منتقل کردند.

طبق این گزارش، جوانان بازداشت شده از متولدین 1998 تا 2005 هستند و گفته شده است که طی روزهای اخیر بیش از 500 جوان سوری توسط نیروهای قسد به همین منظور بازداشت شده اند.

منابع مطلع در این باره گفتند که نیروهای دموکراتیک سوریه ایست های بازرسی دائم و موقتی را در شهرهای حسکه، قامشلی و الشدادی در استان حسکه ایجاد کرده و گروه زیادی از جوانان سوری را بازداشت کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش اسپوتنیک از سربازگیری اجباری جوانان سوری توسط «قسد»

گزارش اسپوتنیک از سربازگیری اجباری جوانان سوری توسط «قسد»