مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-26اقتصادي

90 درصد مطالبات گندمکاران کرمانشاه پرداخت شد


مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از پرداخت بیش از 90 درصد از مطالبات کشاورزان گندمکار استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از پرداخت بیش از 90 درصد از مطالبات کشاورزان گندمکار استان خبر داد.

علی ملکشاهی در ششمین جلسه کمیته برداشت استان کرمانشاه با بیان اینکه روزانه بیش از شش هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان کرمانشاهی بصورت تضمینی خریداری و وارد سیلوهای استاندارد استان می شود، گفت: خرید تضمینی گندم در استان از مرز 157 هزار تن عبور کرده است.

ملکشاهی با اشاره به پرداخت بیش از 90 درصدی مطالبات گندمکاران استان، گفت: تاکنون بیش از 1566 میلیارد و 893 میلیون تومان از مطالبات کشاورزان کرمانشاهی در سامانه بانک کشاورزی پرداخت شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون شاهد رشد 21 درصدی خرید تضمینی گندم در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم، گفت: در ابتدا پیش بینی شده بود 600 هزار تن گندم در استان تولید شود که احتمالا این میزان افزایش پیدا کند.

ملکشاهی در ادامه تعداد مراکز خرید تضمینی سطح استان را 61 مرکز شامل هفت مرکز دولتی، 40 سیلوی بخش خصوصی و 14 مرکز مباشرین تعاونی روستایی اعلام و اظهار کرد: در حال حاضر پنج مرکز خرید تضمینی دولتی، 20 مرکز سیلوی بخش خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد مطالبات گندمکاران کرمانشاه پرداخت شد

90 درصد مطالبات گندمکاران کرمانشاه پرداخت شد