مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 15:502023-06-22حوادث

دستگیری 10 سارق در ساوجبلاغ


مأموران انتظامی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری 10 سارق شدند.

- سرهنگ علی سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان داشت: مأموران انتظامی ساوجبلاغ در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت بین شهروندان، طرح پاکسازی را در سطح شهر جدید مهستان به مرحله اجرا درآوردند.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری 10 سارق شدند که تاکنون متهمان به 15 فقره انواع سرقت اعتراف کرده اند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به کشف مقادیری از انواع مواد مخدر، اظهار داشت: در این طرح، 9 نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر و 19 نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

این مسئول انتظامی، کشف 8940 نخ انواع سیگار قاچاق و دستگیری یک نفر، کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و دستگیری یک نفر و توقیف 28 دستگاه خودرو متخلف را از دیگر نتایج حاصله در اجرای طرح عنوان کرد.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با بیان اینکه اجرای این طرح بازتاب بسیار خوبی را در بین شهروندان داشت خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان شهرستانی از اقدامات به عمل آمده پلیس ساوجبلاغ ابراز رضایتمندی داشته و زحمات و تلاش کارکنان انتظامی تقدیر و تشکر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 10 سارق در ساوجبلاغ

دستگیری 10 سارق در ساوجبلاغ