مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-16فرهنگي

تجربه 20 سال نوازندگی برای علیرضا قربانی/ «هنرمند مردمی» کیست؟


یکی از نوازندگان سازهای کوبه ای که این روزها در پروژه «با من بخوان» حضور دارد، ضمن ارائه نقطه نظراتش درباره این رویداد از ویژگی های همکاری با علیرضا قربانی سخن گفت.

- یکی از نوازندگان سازهای کوبه ای که این روزها در پروژه با من بخوان حضور دارد، ضمن ارائه نقطه نظراتش درباره این رویداد از ویژگی های همکاری با علیرضا قربانی سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعنوان کرد: خوشبختانه پس از وقفه ای چهار ساله، این روزها توانسته ایم در خدمت علاقه مندان و مردم تهران باشیم، البته پیش از تهران نیز در شهرستان ها حضور داشتیم که با استقبال خیلی خوبی مواجه شد.

این نوازنده کنسرت در شهرستان ها را بسیار جذاب ارزیابی کرده و گفت: در شهرستان ها نسبت به تهران کنسرت های کمتری برگزار می شود و به نوعی ترافیک کنسرتی وجود ندارد، همین مساله باعث می شود مردم با شور و اشتیاق بیشتری حاضر شوند و انرژی بسیاری به ما منتقل کنند تا بدون خستگی و با تمام وجودمان برنامه را پیش ببریم.

یوسفی درباره سال های فعالیت علیرضا قربانی و آثاری که خلق کرده است، تصریح کرد: علیرضا قربانی در طول سال های فعالیتش، در همکاری با آهنگسازان مختلف، توانسته است آثاری را خلق کند که علاوه بر تکنیکی بودن، مورد علاقه مردم نیز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه 20 سال نوازندگی برای علیرضا قربانی/ «هنرمند مردمی» کیست؟

تجربه 20 سال نوازندگی برای علیرضا قربانی/ «هنرمند مردمی» کیست؟