مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-09حوادث

پسر 14 ساله دوستش را در دعوای کودکانه به قتل رساند


من کلاس هشتم هستم و با مقتول دوست صمیمی بودم، او چند سال قبل از افغانستان ایران آمده بود و از همان موقع با هم دوست بودیم.

اما چند وقت بعد پیش دوستان بدگویی کرد و حرف های خیلی بدی پشت سر من زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فرارو، پسر 14 ساله ای که به خاطر قتل دوستش با ضربه چاقو تحت تعقیب بود با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران خودش را معرفی کرد.

 دستگیری این پسر نوجوان زمانی در دستور کار کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی قرار گرفت که نیمه شب سه شنبه بیست و سوم خرداد ماه امسال، کارکنان حراست و انتظامات بیمارستان ضیاییان مرگ مشکوک پسر جوانی را روی تخت بخش اورژانس، به ماموران پلیس مستقر در بیمارستان اطلاع دادند.

به این ترتیب بازپرس وحید ناصری؛ یکی از بازپرسان ویژه قتل دادسرای جنایی تهران که مسولیت شعبه چهارم این دادسرا را برعهده دارد دستور حضور تیم های بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی و پزشکی قانونی را صادر کرد و خود نیز راهی محل شد.

بازپرس و همراهانش در بیمارستان با جسد پسر حدودا 16 ساله ای روبرو شدند که بررسی های اولیه نشان داد اهل کشور افغانستان است و با ضربه چاقو به نزدیکی قلبش کشته شده است.

گزارشات اولیه هنگام پذیرش متوفی حکایت است از آن داشت که مقتول با همراهی یکی از دوستانش با آمبولانس اورژانس به این بیمارستان منتقل شده است؛ بنابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر 14 ساله دوستش را در دعوای کودکانه به قتل رساند

پسر 14 ساله دوستش را در دعوای کودکانه به قتل رساند