مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-22سياسي

اخراج سفرای سوئد در کشورهای اسلامی حداقل ترین پاسخ اهانت به قرآن است


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اهانت سوئد به قرآن کریم، اخراج سفرای سوئد از کشورهای اسلامی را حداقل پاسخ این اهانت دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، سردار غلامرضا جلالی شامگاه جمعه در آیین افتتاح هیات رزمندگان ساوه که در امامزاده سید اسحاق (ع) برگزار شد، گفت: شروع به کار هیات رزمندگان اسلام در شهر ساوه همزمان با ایام محرم اقدامی ارزشمند است و باید به تاسی از عاشورا و فرهنگی حسینی همواره در مسیر دستیابی به اهداف بزرگ و الهی باشیم.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس یک ارتباط راهبردی و عمیق دینی بین امام حسین (ع) و فرهنگ دفاع مقدس و رزمندگان وجود داشت به نحوی که حضور رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل و تقدیم خونشان برای دفاع از میهن و اسلام، یاد آور فدا شدن امام حسین(ع) و خانواده ایشان برای دین بود.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور قیام و خون امام حسین (ع) را باعث بخشیده شدن جانی دوباره به اسلام دانست و گفت: خط سیدالشهدا، خط تشخیص بین حق و باطل است و هرکسی که میخواهد در جبهه حق باشد باید به تاسی از امام حسین (ع) با ظالم مقابله کند.

جلالی بسترسازی امام راحل برای حاکمیت فرهنگ عاشورا در دفاع مقدس را زمینه ساز حماسه آفرینی های عاشورایی در دفاع مقدس دانست و گفت: در شرایطی که کشورهای مختلف دنیا با تمام توان بر عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج سفرای سوئد در کشورهای اسلامی حداقل ترین پاسخ اهانت به قرآن است

اخراج سفرای سوئد در کشورهای اسلامی حداقل ترین پاسخ اهانت به قرآن است