مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-20سياسي

جهاددانشگاهی ایده ها را به اراده تبدیل کرد


نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: جهاددانشگاهی قدمتی به اندازه انقلاب دارد و از روزی که وارد عرصه شد ایده ها را به اراده تبدیل کرد.

- نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی: جهاددانشگاهی ایده ها را به اراده تبدیل کرد ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: جهاددانشگاهی قدمتی به اندازه انقلاب دارد و از روزی که وارد عرصه شد ایده ها را به اراده تبدیل کرد.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با دکتر حسن مسلمی نایینی، رییس جهاددانشگاهی، با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم سعید کاظمی آشتیانی از پژوهشگران برجسته جهاددانشگاهی، اظهار کرد: ایشان از جوانان خوش فکر، فیلسوف، عارف و محقق بود که خدمات و پژوهش های ایشان همچنان باقی است.

وی افزود: جهاددانشگاهی قدمتی به اندازه انقلاب دارد امروز اگر مراکز فناوری مثل پارک های علم و فناوری، پژوهشکده های تحقیقاتی و مراکز درمان ناباروری توفیقاتی دارند، همه از فروع متعلق به جهاددانشگاهی است، لذا از روزی که وارد عرصه شد ایده ها را به اراده تبدیل کرد.

امام جمعه رشت گفت: این سابقه انقلابی جهاددانشگاهی یک افتخار است که توانسته فناوری ها، تفکرات دانش بنیان و اندیشه های جدید را رقم بزند که منطبق بر افکار و اندیشه های علمی بروز دنیاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی ایده ها را به اراده تبدیل کرد

جهاددانشگاهی ایده ها را به اراده تبدیل کرد