مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-02سياسي

باید مراقب باشیم ارتکاب جرم آسان و به صرفه نشود


رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: باید مراقب باشیم که در عین حال که در پی صلح و سازش هستیم و می خواهیم به حداقل مجازات دست یابیم، ارتکاب جرم آسان و به صرفه نشود.

- رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: باید مراقب باشیم که در عین حال که در پی صلح و سازش هستیم و می خواهیم به حداقل مجازات دست یابیم، ارتکاب جرم آسان و به صرفه نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی در مراسم افتتاح شعبه تخصصی بازار سرمایه شورای حل اختلاف گفت: تلاش ما این است که افراد حاضر در شعب تخصصی حتماً دارای تحصیلات برجسته باشند و بازار سرمایه و بورس دارای پیچیدگی های خاصی است که نیازمند متخصصان است.

وی افزود: جرایم بازار سرمایه بسیار است و خوب است که قبل از رسیدن به مرحله دادگاه رویکرد جبران، اصلاح و روش های ترمیمی را پیش بگیریم.

صادقی ادامه داد: مراکز تخصصی شورای حل اختلاف تلاش می کنند پیش از نیاز به حکم قضایی سخت، مجرم را اولاً به جرم خویش آگاه سازند و ثانیاً در پی جبران آن برآیند و ثالثاً گونه ای از مجازات خفیف را برای وی در نظر گیرند.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور افزود: باید مراقب باشیم که در عین حال که در پی صلح و سازش هستیم و می خواهیم به حداقل مجازات دست یابیم، ارتکاب جرم آسان و به صرفه نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مراقب باشیم ارتکاب جرم آسان و به صرفه نشود

باید مراقب باشیم ارتکاب جرم آسان و به صرفه نشود