مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:052023-06-26ورزشي

محکومیت نیکبخت توسط خبرنگاران بخاطر کتک زدن عکاس


بیانیه انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان در محکومیت رفتار ناشایست عوامل فنی و اجرایی تیم فوتبال شادکام توسط ایسجا منتشر شد.

طبق اعلام انجمن ورزشی نویسان خراسان رضوی؛ در روزگاری که فوتبال مشهد از حضور در لیگ برتر و دسته اول و حتی دسته دوم جا مانده و تنها نمایندگانی در لیگ دسته سوم کشور دارد، این خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند که به دور از دعواهای بالادستی ها در رده های مدیریتی، حامی و پشتیبان تیم های شهرشان هستند.

با این حال گویا این همراهی بی قیدوشرط از سوی جامعه خبری هم، برای مربیان و مدیران تیم ها راضی کننده نیست و نه تنها به کوچکترین وظیفه خود که احترام به نمایندگان مردم است، عمل نمی کنند که مانند آن چه در عصر یکشنبه در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد رخ داد، تا ضرب و شتم آن ها پیش می روند.

برخورد هنجارشکنانه آقای علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی تیم فوتبال شادکام با همکار ما محسن بخشنده که یکی از برجسته ترین عکاسان خبری این شهر است و پس از آن فحاشی های عوامل فنی و تدارکاتی این تیم به خبرنگاران حاضر در دربی مشهد، بدون شک مصداق بارز بی حرمتی به اصحاب زحمتکش رسانه است.

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی ضمن تحسین مذاکره و عذرخواهی سرمربی تیم شادکام، حق این اعتراض را برای خود محفوظ می داند که در جایگاه حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت نیکبخت توسط خبرنگاران بخاطر کتک زدن عکاس

محکومیت نیکبخت توسط خبرنگاران بخاطر کتک زدن عکاس