مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 06:552023-07-07سياسي

3000 سری جهیزیه به زوج های تحت پوشش کمیته امداد گلستان اهدا می شود


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با اشاره به اینکه تا پایان سال 3 هزار سری جهیزیه به زوج های تحت پوشش این نهاد هدیه می شود، افزود: - ایسنا/گلستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با اشاره به اینکه تا پایان سال 3 هزار سری جهیزیه به زوج های تحت پوشش این نهاد هدیه می شود، افزود: در 4 ماهه نخست سال 550 نو عروس ازدواج کردند که 250 سری جهیزیه در نوبت اول اهدا و تا  قبل از فرا رسیدن ماه محرم سری دوم نیز توزیع خواهد شد.

مراسم جشن ازدواج و اهدا 250 سری جهیزیه به زوج های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گستان بعدازظهر پنجشنبه 15 تیرماه 1402 با حضور غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان و خانواده های آن ها در سالن جامعه المصطفی العالمیه گرگان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان در این مراسم ضمن تبریک عید سعید غدیرخم و ازدواج زوج های تحت حمایت این نهاد اظهار کرد: مجموعه کمیته امداد با اجرای برنامه های متفاوت در راستای حمایت از خانواده، جوانی جمعیت، افزایش ازدواج و فرزندآوری گام بر می دارد.

عیسی بابایی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) در عرصه های مختلف بیش از 50 نوع خدمت به خانواده تحت پوشش این نهاد ارائه می دهد، افزود: کمیته امداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 سری جهیزیه به زوج های تحت پوشش کمیته امداد گلستان اهدا می شود

3000 سری جهیزیه به زوج های تحت پوشش کمیته امداد گلستان اهدا می شود