مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-09پزشكي

اجرای طرح استاد همیار در دانشگاه علوم پزشکی تهران


دبیر شورای طرح استاد همیار دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره اجرای طرح استاد همیار گفت: دانشجویان با ورود به دانشگاه نباید رها شوند و طرح استاد همیار می تواند این چالش را برطرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، چهارمین جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1402 با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت در سالن شورای معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد.

در این نشست دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، دکتر محسن عباسی مشاور اجرایی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی تخصصی و فوق تخصصی وزارت بهداشت، دکتر سید فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه، دکتر نورمحمدی مدیرگروه معارف اسلامی دانشگاه، دکتر علی اکبر زینالو دبیر شورای طرح استاد همیار دانشگاه، مدیران حوزه آموزش، معاونان آموزشی دانشکده ها و نمایندگان ریاست دانشگاه حضور داشتند.

در این نشست معاون آموزشی وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی تهران را یکی از دانشگاه های مطرح کشور دانست و افزود: تلاش ما در آموزش این است که کیفیت را فدای کمیت نکنیم.

وی با بیان اینکه قوانین و مقرارت آموزشی با توجه به شرایط باید پویا و به روز باشد و این به معنی بی ثباتی نیست تصریح کرد: معاونت های آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی بعنوان بازوهای این مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح استاد همیار در دانشگاه علوم پزشکی تهران

اجرای طرح استاد همیار در دانشگاه علوم پزشکی تهران