مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:302023-06-28سياسي

چقدر از بودجه مجلس برای نمایندگان هزینه می شود؟


احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ و تشریح حقوق دریافتی نمایندگان گفت: نمایندگان دو حساب دارند که حقوق شان به یک حساب و هزینه های دفترشان به حساب دیگر آن ها واریز می شود.

- دنیای اقتصاد نوشت: عکسی از فیش حقوقی منتسب به یکی از نمایندگان مجلس در توییتر دست به دست می شود که نشان می دهد این نماینده مجلس بیش از 100 میلیون تومان حقوق ماهانه دریافت کرده است.

  این موضوع باعث شده بسیاری از خود بپرسند که نمایندگان مجلس چقدر حقوق می گیرند؟  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاکوایران؛ در اردیبهشت ماه 1402 یکی از اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از افزایش 20 درصدی حقوق نمایندگان خبر داد.

  آنطور که جبار کوچکی نژاد اظهار کرده بود، براساس مصوبه اعضای این کمیسیون، حقوق کارکنان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال جاری به میزان 20 درصد افزایش می یابد.

  از آنجایی که شفافیت مالی نمایندگان مجلس همیشه مطالبه مردم بوده، بارها طرح شفافیت حقوق نمایندگان مطرح شد تا سرانجام در جریان بررسی بودجه سال 1402، نمایندگان مجلس تصویب کردند که حقوق نمایندگان و مدیران مجلس ماهانه در سازمان اداری و استخدامی ثبت شود.

    بر این اساس در جزء 1 بند الف تبصره 20 در بخش هزینه ای، مجلس شورای اسلامی مکلف شد حقوق نمایندگان و مدیران خود را برای نظارت عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چقدر از بودجه مجلس برای نمایندگان هزینه می شود؟

چقدر از بودجه مجلس برای نمایندگان هزینه می شود؟