مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-04سياسي

دفتر موقوفات آستان قدس رضوی در باقرشهر افتتاح شد


دفتر سازمان موقوفات آستان قدس رضوی استان های تهران و البرز در باقرشهر و جنوب تهران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، دفتر سازمان موقوفات آستان قدس رضوی استان های تهران و البرز در باقرشهر و جنوب تهران شامگاه دوشنبه با حضور جمعی از مسؤولان و مردم در مسجد امام حسین(ع) باقرشهر افتتاح شد.

سعید جعفری مدیرعامل سازمان موقوفات آستان قدس رضوی در استان های تهران و البرز در آیین افتتاح این دفتر اظهار کرد: این دفتر با هدف ارائه هرچه بهتر خدمات به مستاجرین موقوفه آستان قدس رضوی در منطقه باقرشهر و جنوب تهران تاسیس شد.

وی افزود: با توجه به اسناد موجود و قانون ابطال در سال 1363 سه دانگ منطقه باقرشهر وقف آستان علی ابن موسی الرضا(ع) است که ضرورت دارد این آستان با توجه به حجم مستاجران موجود در این منطقه و انجام خدمات مربوطه این دفتر تشکیل و منشاء ارائه خدمات بهتر و سهولت در انجام فرآیندهای تشکیل پرونده، تنظیم اجاره نامه، انتقال انجام سند و غیره شود.

  مدیرعامل سازمان موقوفات آستان قدس رضوی در استان های تهران و البرز ادامه داد: در آیین نامه جدید که به تایید تولیت آستان قدس رضوی رسیده و آیین نامه مساعدتی مستاجرین منطقه باقرشهر نام دارد، آستان قدس رضوی با هدف مساعدت و اعمال تخفیف های مناسب، بنا دارد با تشویق مستاجرین این منطقه و اعمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر موقوفات آستان قدس رضوی در باقرشهر افتتاح شد

دفتر موقوفات آستان قدس رضوی در باقرشهر افتتاح شد