مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-16اقتصادي

77 ویلا در حریم رودخانه زاینده رود تخریب شد


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از تخریب 77 ویلا در حریم و بستررودخانه زاینده رود از خردادماه امسال تاکنون خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، محمود چیتیان اظهار داشت: به رغم مشکلات اقتصادی و فشارهای اجتماعی عملیات آزادسازی 87 مورد از ویلاهای شهرستان لنجان، بخش باغبهادران با مساحت بیش از 25 هزار متر مربع از ششم خرداد ماه آغاز شد.

وی افزود: تا کنون 77 ویلا با طول تقریبی دو کیلومتر در بستر زاینده رود آزاد سازی شد.

چیتیان ادامه داد: طی دو هفته آینده آزادسازی 10 ویلای باقیمانده و رفع تصرفات شناسایی شده در محدوده اردال شهر باغبهادران به طور کامل انجام خواهد شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان با تأکید بر این که برای تسهیل روند عملیات یاد شده از تمامی ظرفیت های انسانی شرکت آب منطقه ای، نیروی پیمانکار و مشاور بهره گرفته شده است، خاطر نشان کرد: چندین مورد ویلا در محدوده پل وشمندگان وجود دارد که آنها نیز از اهداف آزادسازی این دوره می باشد.

وی با اشاره بر این که در قالب تبصره های 2 و 3 قانون توزیع عادلانه آب صراحتاً مشخص شده ایجاد هر نوع اعیانی و حفاری و دخل و تصرف در بستر رودخانه ها، انهار طبیعی، کانال های عمومی، مسیل ها، مرداب، برکه های طبیعی و همچنین در حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 ویلا در حریم رودخانه زاینده رود تخریب شد

77 ویلا در حریم رودخانه زاینده رود تخریب شد