مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 23:402023-07-18اقتصادي

آب شیرین به اشتهارد رسید


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز گفت: آب شیرین در اجرای طرح جامع آبرسانی در تابستان گرم 1402 به شهرستان کویری اشتهارد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داوود نجفیان اظهار کرد: طرح جامع آبرسانی استان البرز از سال 1397 در دست اقدام قرار گرفت، سرانجام در سفر 18 فروردین ماه سال 1401 عملیاتی اجرایی آن با آبرسانی به مناطق پرتنش آبی استان مانند شهرستان های اشتهارد و نظرآباد آغاز شد.

وی ادامه داد: اینک با تلاش شبانه روزی مشاوران، پیمانکاران و مهندسان شرکت آب منطقه ای البرز شاهد به ثمر رسیدن شبکه انتقال آب به شهرستان کویری اشتهارد هستیم که ساکنان آن سال های متمادی در انتظار چنین پروژه ای بودند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز در تشریح این پروژه گفت: این خط انتقال به طول 40 کیلومتر در ادامه طرح آبرسانی شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد احداث شده و تا افق 1430 نیاز آبی ساکنان اشتهارد را تأمین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه جمعیت کنونی شهرستان اشتهارد 62 هزار نفر برآورد شده است، افزود: این شبکه آبرسانی تا جمعیت 96 هزار نفری افق 1430 آبرسانی پایدار خواهد داشت.

نجفیان اعتبار صرف شده برای این پروژه 300 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: سالانه 2 میلیون متر مکعب آب از طریق این شبکه که در طول 15 ماه اجرا شده به شهرستان اشتهارد انتقال می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شیرین به اشتهارد رسید

آب شیرین به اشتهارد رسید