مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-10سياسي

برگزاری بیش از 70 عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب در نهاوند


فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای بیش از 70 عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب توسط پایگاه ها، حوزه های محلات و اقشار بسیج شهرستان نهاوند خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای بیش از 70 عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب توسط پایگاه ها، حوزه های محلات و اقشار بسیج شهرستان نهاوند خبر داد.

سرهنگ علی مختاری ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: حادثه مسجد گوهرشاد در 21 تیر سال 1315 در اعتراض به قانون کشف حجاب رخ داد و طرح کشف حجاب و حضرت آیت الله سیدحسین قمی از علل اصلی تحصن مردم در این مسجد بود که با سخنرانی شیخ محمدتقی بهلول آغاز و به درگیری عمال رضاخان با مردم و به خاک و خون کشیدن آنها منجر شد.

وی ادامه داد: عبرت ها و آموزه های برگرفته از این واقعه متضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و همه شهدای مسیر عفاف، پاکدامنی و حیا است، از این رو این ایام به عنوان هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، مختاری افزود: این هفته فرصت مناسبی است که می توان در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و استحکام بنیان خانواده به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن مورد استفاده قرار بگیرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تأکید کرد: به مناسب این هفته بیش از 70 عنوان برنامه تدارک و انجام خواهد شد که شام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 70 عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب در نهاوند

برگزاری بیش از 70 عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب در نهاوند