مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 17:302023-07-06سياسي

ظرفیت های گردشگری را باید به ثروت مردمی تبدیل کرد


ظرفیت صنعت گردشگری استان اردبیل باید تبدیل به ثروت مردم شده و رفاه عمومی را فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی عصر پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی اولین پل تفریحی سه طبقه معلق کشور در دربند ورگه سران سرعین اظهار کرد: عید غدیر خم، عید امامت و ولایت است و باید این عید اکبر را که در آن ابلاغ هدایت امت شده، پاس بداریم.

وی سفارش حضرت علی (ع) خطاب به مالک اشتر را در حب مردم و لطف و محبت به آحاد جامعه را یادآور شد و تصریح کرد: از مسیر خدمتگزاری می توان زمینه جلب رضایت مردم را فراهم کرده و بهترین و ماندگارترین آثار را از خود به یادگار گذاشت.

استاندار اردبیل گفت: مسئولان باید تنها راه و شیوه خدمت به مردم را الگوی خود قرار دهند چرا که در حاکمیت اسلامی آبادی، عمران، بهبود کارها و همچنین حرکت در مسیر تحول اقتصادی و عمرانی در سایه حضور مردم شکل می گیرد.

عاملی خط امامت و ولایت را، خط صلاح و رستگاری جامعه عنوان کرد و افزود: ما در نظام اسلامی در جایگاه خدمتگزاری مردم باید قدر مسئولیت را بیشتر بدانیم و از آن در جهت رفاه و آسایش مردم بهره بگیریم.

وی ضرورت توسعه اقتصادی و اشتغالزایی را در استان یادآور شد و خاطرنشان کرد: در اکثر شاخص های اقتصادی استان اردبیل وضعیت مناسب و مطلوبی ندارد و تمام تلاش ما بر این است تا این شکاف های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های گردشگری را باید به ثروت مردمی تبدیل کرد

ظرفیت های گردشگری را باید به ثروت مردمی تبدیل کرد