مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-03سياسي

بهره برداری از 10 کیلومتر پروژه روشنایی جاده های شمال اردبیل


اردبیل_رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 10 کیلومتر از سیستم روشنایی جاده اردبیل_مغان تا اواخر مرداد ماه به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماشالله بهزاد بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از وضعیت روشنایی های جاده های اردبیل با بیان اینکه روشنایی جاده اردبیل به مغان یکی از مطالبات اصلی مردم بود، اظهار کرد: 10 کیلومتر از سیستم روشنایی جاده اردبیل مغان اواخر مردادماه امسال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به مسیر اجرای این پروژه افزود: این پروژه از رو به روی آستان امام زاده سید صدرالدین تا روستای سامیان از مهرماه 1400 آغاز و اجرا شده است.

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه در این مسیر 220 پایه تیر برق 14 متری نصب شده است، گفت: فاصله هر تیر 50 متر است.

بهزاد خاطرنشان کرد: 442 چراغ در تیر برق های مسیر نصب شده است که چراغ های نصب شده 200 ولتی و کم مصرف هستند که در این راستا 70 ترانسفور ماتور برق هم نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه برای این پروژه در مجموع 19 میلیارد تومان به قیمت روز هزینه شده است، گفت: در حال حاضر 180 کیلومتر سیستم روشنایی در جاده های مواصلاتی استان انجام شده است و توسعه این امر مبنای کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 10 کیلومتر پروژه روشنایی جاده های شمال اردبیل

بهره برداری از 10 کیلومتر پروژه روشنایی جاده های شمال اردبیل