مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-06پزشكي

کنگره پژوهشی و فناوری دانشجویان علوم پزشکی شهریور برگزار می شود


دبیر کمیته کشوری تحقیقات و فناوری دانشجویی وزارت بهداشت از کنگره پژوهشی و فناوری دانشجویان علوم پزشکی در شهریورماه 1402 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر نیما رضایی در نشست معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کرد: بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی سالیانه پژوهشی و فناوری دانشجویان علوم پزشکی با محوریت تله مدیسین و فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی، بیگ دیتا و آینده پژوهی سلامت، پزشکی شخصی سازی شده، ژنتیک انسانی و رویکردهای نوین درمانی و طراحی و ساخت واکسن و داروهای جدید 27 و 29 شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و رئوس برنامه های جاری کمیته گفت: علاوه بر اینکه تمامی روندهایی که تاکنون در کمیته های تحقیقات و فناوری برقرار شده است تداوم خواهد یافت، ایجاد شبکه همکاری بین کمیته ای، کیفی سازی اعتبار سنجی کمیته ها، ارائه مدل توسعه مهارت های پژوهشی و نوآوری و فناوری دانشجویی، مدارس و تورهای پژوهشی و فناوری در برنامه سال جاری کمیته قرار دارد.

دبیر کمیته کشوری تحقیقات و فناوری دانشجویی وزارت بهداشت افزود: ایجاد شبکه همکاری میان کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی در دستور کار قرار گرفته است، همه بخش های مختلف در دانشگاه ها در مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره پژوهشی و فناوری دانشجویان علوم پزشکی شهریور برگزار می شود

کنگره پژوهشی و فناوری دانشجویان علوم پزشکی شهریور برگزار می شود