مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-09سياسي

ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها برای نشر معارف اسلام توسط طلاب جوان


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها برای نشر معارف اسلام توسط طلاب جوان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی بعد از ظهر یکشنبه در آیین عمامه گذاری طلاب حوزه های علمیه استان مرکزی در حوزه علمیه خاتم الانبیاء (ص) اراک اظهار داشت: یک فرصت جدید برای اسلام از دیدگاه اهل بیت به وجود آمده است، روحانیت شیعه باید خود را برای ظهور آماده نماید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: با توجه به شرایط موجود عالمان شیعه باید زمان شناس خوبی باشند و علمای شیعه باید با زبان و ادبیات به روز دنیا و در ابعاد مختلف سیاسی اجتماعی اقتصادی و دیگر ابعاد نقش آفرینی کنند.

وی افزود: آثار مثبت و منفی فعالیت های انسان و بشر در طول زمان باقی می ماند و آثار علمای بزرگ همچون شیخ انصاری تا سال ها باقی می ماند و روحانیت شیعه باید برای گسترش این آثار مثبت تلاش کند.

دری نجف آبادی ضمن توصیه های به طلبه ها بیان کرد: طلبه شیعه باید ساده زیست، فعال، انقلابی و مردمی باشند و در صحنه های مختلف بتواند کارآمدی اسلام و انقلاب را به رخ بکشاند.

وی افزود: ما همه خدا را داریم و در همه مسائل خداوند ما را یاری می نماید و هرگز پشیمان نشوید و برای رضای خداوند طلبگی کنید و تلاش کنید اگر انسان خالص باشد مطم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها برای نشر معارف اسلام توسط طلاب جوان

ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها برای نشر معارف اسلام توسط طلاب جوان