مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-03سياسي

رویداد تانا فرصتی برای بالفعل شدن ظرفیت های خراسان شمالی است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: برگزاری رویداد تانا در حوزه های مختلف یک ضرورت است و از مزایای برگزاری این رویدادها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز ناصر فخر موحدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی در یازدهمین جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان در پارک علم و فناوری خراسان شمالی اظهارکرد: برگزاری رویداد تانا در حوزه های مختلف یک ضرورت است و از مزایای برگزاری این رویدادها، ظرفیت های استان به بالفعل تبدیل خواهد شد.

وی بر برگزاری جلسات ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان در شهرستان ها نیز تاکید کرد و گفت: مدیران شهرستان های استان هم در این جلسات حضور داشته باشند تا مشکلات این شهرستان ها را در این جلسات بیان و برای رفع آن ها اقداماتی انجام دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی افزود: تلاش ها برای کمک به توسعه دانش بنیان ها و شرکت های فناور و نوآور ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: سومین رویداد تانا و نخستین رویداد تانای صنعت در استان  به میزبانی شرکت لوله گستر اسفراین  و با همکاری مجتمع صنعتی اسفراین سیزدهم تیرماه در شرکت لوله گستر اسفراین  برگزار می شود.

پایان پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد تانا فرصتی برای بالفعل شدن ظرفیت های خراسان شمالی است

رویداد تانا فرصتی برای بالفعل شدن ظرفیت های خراسان شمالی است