مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-03سياسي

تفاهم نامه میان سازمان دارالقرآن و سازمان تامین اجتماعی امضا شد


تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان دارالقرآن الکریم و سازمان تأمین اجتماعی با هدف ارتقا دانش، مهارت و معارف قرآنی جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی، - به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین امضای تفاهم نامه همکاری سازمان دارالقرآن الکریم و سازمان تأمین اجتماعی با حضور حجت الاسلام علی تقی زاده، رییس سازمان دارالقرآن الکریم و احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان های سازمان تأمین اجتماعی و معاونین و مدیران دو سازمان برگزار شد.

در این نشست معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی ضمن گزارشی از وضعیت قرآنی ادارات و شرکت های زیر مجموعه سازمان تأمین اجتماعی و برگزاری برنامه ها و مسابقات متعدد برگزار شده قرآنی در خانواده تأمین اجتماعی، قرآن کریم را مهمترین و جدی ترین دغدغه مسؤولان این سازمان دانسته و بر لزوم پررنگ تر شدن و ظهور و بروز قرآن کریم در تمامی شئون جامعه و افراد تاکید کرد.

وی با اشاره به وجود ظرفیت ها و فرصت های بسیاری که در سازمان تأمین اجتماعی برای گسترش فعالیت های قرآنی وجود دارد، به دستور مقام معظم رهبری توجه ویژه ای شده و بناست در گام های نخست 150 آیه از آیات کاربردی و محوری قرآن کریم با استفاده از ظرفیت های موجود تبلیغاتی در صدا و سیما، بیلبوردهای تبلیغاتی، اماکن عمومی و … در معرض دید مردم و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه میان سازمان دارالقرآن و سازمان تامین اجتماعی امضا شد

تفاهم نامه میان سازمان دارالقرآن و سازمان تامین اجتماعی امضا شد