مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 22:052023-06-30سياسي

آقای رییسی! دوربین مخفی است یا واقعاً برای سرعت اینترنت کارگروه تشکیل داده اید؟


یعنی شما نمی دانید همان ها که قرار شده بروند علت کندی را بررسی و راهکار دهند، خودشان سرعت را کم کرده اند؟ کجا را بروند بررسی کنند؟! شما که قاضی بوده اید، - آقای رییسی! دوربین مخفی است یا واقعاً برای سرعت اینترنت کارگروه تشکیل داده اید؟ یعنی شما نمی دانید همان ها که قرار شده بروند علت کندی را بررسی و راهکار دهند، خودشان سرعت را کم کرده اند؟ کجا را بروند بررسی کنند؟! شما که قاضی بوده اید، این کارتان مثل این است که پرونده قتل را بدهید دست قاتل که برود مجرم را پیدا کند!  عصر ایران - ابتدا این خبر را به نقل از خبرگزاری ایرنا بخوانید: .

رییس جمهور به برخی گلایه های مردمی در سفرهای استانی در رابطه با کندی اینترنت اشاره و کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مامور کرد تا موضوع را بررسی و حداکثر تا یک ماه آینده نتیجه بررسی و راهکارهای رفع دغدغه های مردم را ارائه کند.

(6 تیر 1402) 1 - این که در دوران تبلیغات اینترنتی وعده های آنچنانی درباره بهبود شرایط اینترنت بدهی، بعد دولتت روز به روز سرعت اینترنت را کم کند و دو سال بعد، تازه دستور دهی که بروید ببینید چرا سرعت کم شده، بسیار نوبر است!2 - آقای رییس جمهور! دوربین مخفی است یا جدی جدی کار گروه تشکیل داده اید برای بررسی علل کندی اینترنت؟  عزیز دل ملت ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای رییسی! دوربین مخفی است یا واقعاً برای سرعت اینترنت کارگروه تشکیل داده اید؟

آقای رییسی! دوربین مخفی است یا واقعاً برای سرعت اینترنت کارگروه تشکیل داده اید؟