مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:252023-06-24ورزشي

پورموسوی در استقلال خوزستان ماندنی شد


سید سیروس پورموسوی در استقلال خوزستان ماندنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، طی جلسه ای که بامداد امروز در محل دفتر مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، سید سیروس پورموسوی با باشگاه استقلال خوزستان برای ادامه همکاری به توافق رسید.

  در روزهای گذشته حرف و حدیث های بسیاری در خصوص همکاری یا قطع همکاری و اختلافات سید سیروس پورموسوی با باشگاه خوزستان به گوش رسید که با وساطت مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و جمعی از پیشکسوتان فوتبال استان،  این مسائل در جلسه ای شبانه برطرف شد تا بدین ترتیب مربی محبوب بازیکنان و هواداران استقلال خوزستان در این تیم ماندنی شود.

نکته دیگر ابهامی است که در خصوص عدم حضور کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در عکس دسته جمعی جلسه بامداد امروز بود؛ در این خصوص ابراهیم نصیرنیا عضو رییس هیات مدیره استقلال خوزستان توضیح داد که بابادی برای پیگیری امورات باشگاه در تهران حضور داشته و بصورت تلفنی و لحظه به لحظه پیگیر جلسه با پورموسوی و توافق با این سرمربی بوده است.

وی تاکید کرد مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان از ابتدا بارها اعلام کرده اولویت این باشگاه ادامه کار با پورموسوی است که این مهم محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورموسوی در استقلال خوزستان ماندنی شد

پورموسوی در استقلال خوزستان ماندنی شد