مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 09:252023-06-30سياسي

آبرسانی به 28 روستای شهرستان هلیلان


نماینده مردم ایلام در مجلس از آبرسانی به 28 روستای شهرستان هلیلان خبر داد و گفت: اقدامات خوبی در این حوزه در استان صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سارا فلاحی صبح جمعه در دیدار با جعفری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور اظهار کرد: برای رفع مشکل آبی آسمان آباد مقرر شد به زودی یک تیم کارشناسی برای بازدید و امکان سنجی حفر چاه در این بخش اعزام شود.

وی تصریح کرد: برای نیازمندی های سرابله در حوزه آب و فاضلاب و شبکه نیز مقرر شد یک تیم کارشناسی از آبفا به این شهر اعزام شود.

فلاحی عنوان کرد: برای شبکه فاضلاب پوسیده و زیرساخت های آبفا در مهران نیز به مدیرعامل این شرکت پیشنهاد داد که برای انجام این مهم از شرکت های نفتی مستقر در مهران از محل مسئولیت های اجتماعی مطالبه شود.

نماینده مردم ایلام اضافه کرد: آبفا رایزنی های خود را در این زمینه با وزارت نفت آغاز می کند تا مشکلات زیرساختی آب و فاضلاب شهر مهران که دارای اهمیت زیادی در حوزه اربعین است، هر چه زودتر مرتفع شود.

وی گفت: در خصوص مشکلات شهرستان چوار و تنش آبی آن نیز قول تأمین اعتبار داده شده است.

فلاحی گزارشی از رایزنی خود با رییس مجلس در خصوص آبرسانی به 28 روستای شهرستان هلیلان و دستور رییس مجلس در این خصوص اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 28 روستای شهرستان هلیلان

آبرسانی به 28 روستای شهرستان هلیلان