مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-13اجتماعي

شتاب بهزیستی خراسان جنوبی برای خدمت رسانی/ پشت نوبتی ها صفر شد


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 14 هزار و 189 نفر از بهزیستی استان مستمری دریافت می کنند، گفت: متقاضیان دریافت مستمری بهزیستی استان صفر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن شرفی صبح پنج شنبه در نشست خبری اظهار کرد: در حال حاضر در خراسان جنوبی 301 مؤسسه، مرکز و انجمن مرتبط با بهزیستی فعالیت دارند که از این تعداد 199 تا مرکز و 102 تا مؤسسه خیریه هستند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: از این تعداد 28 مرکز و مؤسسه در حوزه اجتماعی، 64 تا در حوزه توانبخشی و 70 مرکز و مؤسسه نیز در زمینه پیشگیری فعالیت دارند.

شرفی با اشاره به اینکه 23 مرکز شبانه روزی توانبخشی در خراسان جنوبی فعالیت دارند که در بخش نگهداری از سالمندان، معلولین، بیماران اعصاب و روان و … خدمت رسانی دارند، گفت: در حوزه اجتماعی 20 مرکز شبانه روزی و 11 مرکز نیز در حوزه پیشگیری فعالیت دارند.

فعالیت 54 مرکز شبانه روزی زیر مجموعه بهزیستی وی بیان کرد: در مجموع 54 مرکز شبانه روزی زیر مجموعه بهزیستی در خراسان جنوبی فعالیت دارند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: براساس ارزیابی هایی که در حوزه پیشگیری در انتهای سال گذشته انجام شد رتبه دوم کشور را به دست آوردیم و در این حوزه نیز 4 دفتر چون دفتر پیشگیری از اعتیاد را داریم که طرح های مختلفی چون طرح پیشگیری از اعتیاد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب بهزیستی خراسان جنوبی برای خدمت رسانی/ پشت نوبتی ها صفر شد

شتاب بهزیستی خراسان جنوبی برای خدمت رسانی/ پشت نوبتی ها صفر شد