مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 18:102023-07-02پزشكي

گلستان مرکز پشتیبان ذخیره داده های وزارت بهداشت


رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت از اعلام آمادگی استان گلستان برای پشتیبانی از مرکز ذخیره داده های این وزراتخانه خبر داد.

- نشست تخصصی اجرای برنامه جامع و یکپارچه در حوزه مراقبت و کنترل بیماری های غیر واگیر از جمله: دیابت، فشارخون، چربی خون، بیماری های قلبی و عروقی،1 سکته های مغزی و.

با حضور سیدرضا مظهری رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سعید گلفیروزی ریاست دانشگاه و معاونین بهداشت، درمان، آموزش و توسعه مدیریت و منابع و سایر مدیران دانشگاه روز یکشنبه 11 تیرماه در دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد.

سیدرضا مظهری در حاشیه این نشست در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر بررسی می کنیم تا اگر همه چیز فراهم باشد، پرونده های الکترونیکی سلامت همه شهروندان کشور، علاوه بر وزارتخانه، به عنوان پشتیبان در گلستان هم ذخیره شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه گلستان اعلام کرده مرکز داده ای را دارد که می تواند در اختیار مرکز بهداشت و درمان قرار دهد تا اطلاعات پرونده الکترونیک سلامت کل شهروندان کشور علاوه بر وزارت بهداشت و درمان در استان گلستان نیز ذخیره شود، گفت: این کار تضمینی ایجاد می کند که ما اطلاعات را در چند محل متفاوت داشته باشیم تا اگر اطلاعات در جایی دچار مشکل شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان مرکز پشتیبان ذخیره داده های وزارت بهداشت

گلستان مرکز پشتیبان ذخیره داده های وزارت بهداشت