مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:452023-06-24اجتماعي

آمادگی 32 اکیپ دامپزشکی استان بوشهر برای نظارت در روز عید قربان


مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر با اشاره به آمادگی 32 اکیپ دامپزشکی برای نظارت در روز عید قربان گفت: دام های قربانی در کشتارگاه تحت نظارت های بهداشتی و شرعی ذبح شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی تنگستانی مکان صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دامپزشکی به صورت ویژه نسبت به اجرای طرح نظارت و کنترل بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی مردم اقدام می کند اظهار داشت: در این راستا مجموعه دامپزشکی استان بوشهر تمهیدات ویژه ای برای برگزاری مراسم عید قربان در نظر گرفته است.

وی از تجهیز و ساماندهی اکیپ های ثابت و سیار دامپزشکی برای نظارت بر ذبح دام در روز عید قربان خبر داد و بیان کرد: در همین راستا 32 اکیپ شامل 11 اکیپ ثابت و 21 اکیپ سیار با حضور 9 دکتر دامپزشک، 25 بازرس بهداشت گوشت و 10 ناظر شرعی برای ذبح در کشتارگاه ها و نقاط تعیین شده در شهرستان ها برای ذبح دام مستقر شده و خدمات خود را رایگان ارائه می دهند.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر با اشاره به اینکه تیم های دامپزشکی از صبح روز در عید سعید قربان فعال هستند خاطرنشان کرد: ذبح دام قربانی در منازل و معابر ممنوع است.

گوشت 24 ساعت در یخچال نگهداری شود وی تاکید کرد: تقاضا می شود برای جلوگیری از انتشار بیماری های قابل انتقال از دام به انسان به خصوص بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو توصیه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 32 اکیپ دامپزشکی استان بوشهر برای نظارت در روز عید قربان

آمادگی 32 اکیپ دامپزشکی استان بوشهر برای نظارت در روز عید قربان