مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-21ورزشي

داوری: به دختر مستعد در دوومیدانی گفته بودند، به درد این رشته نمی خوری!


سرپرست فدراسیون دوومیدانی می گوید: قبلا به دختری که استعداد داشت و در آسیا هم نتیجه خوبی گرفت، گفته بودند به درد این رشته نمی خوری! - افشین داوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکرد نمایندگان ایران در قهرمانی آسیا اظهار داشت: برخی نتایج خیلی خوبی گرفتند مانند مهدی صابری و فرزانه فصیحی.

صابری را من قبل از اینکه به فدراسیون بیایم در مشهد دیده بودم و از زمانی هم که به فدراسیون آمدم همه جوره در بحث مکمل، لباس و کفش و اردو حمایت کردیم و او هم در آسیا جواب اعتماد ما را با کسب مدال نقره و رکورد خوب داد.

وی ادامه داد: برخی از بچه ها هم در حد انتظار ظاهر شدند و یکی دو نفر هم نتوانستند رکوردهای خود را بزنند که این به کم تجربگی و کمبود مسابقه باز می گردد.

فرزانه فصیحی دوی خوبی را انجام داد و تفتیان هم توانست مدال برنز را بگیرد، البته او پیک آمادگی خود را برای بازی های آسیایی گذاشته است.

*به دختری که مستعد است گفته بودند به خانه داری ات برس! سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد عملکرد حمیده اسماعیل نژاد عنوان کرد: به این ورزشکار با استعداد هم توجه زیادی نشده بود.

من شنیدم که 6 ماه در تهران در اردو بود و می گفت غذا هم به زور به او می دادند و با پیگیری های یکی از مربیان به این دختر مستعد جای خواب داده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری: به دختر مستعد در دوومیدانی گفته بودند، به درد این رشته نمی خوری!

داوری: به دختر مستعد در دوومیدانی گفته بودند، به درد این رشته نمی خوری!