مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:372023-07-12فرهنگي

تماشای «فاطمه» توسط بیش از 7 هزار بانوی عراقی


نمایش «فاطمه» کاری از گروه «هنر مقدس» به مناسبت عید غدیر در سالن المسرح الوطنی بغداد روی صحنه رفت و آخرین روز های اجرای خود را در بغداد سپری می کند.

- نمایش فاطمه که به مناسبت عید غدیر در سالن المسرح الوطنی بغداد روی صحنه رفته است تا کنون میزبان بیش از 7 هزار بانوی عراقی بوده است.

نمایش فاطمه کاری از گروه هنر مقدس به مناسبت عید غدیر در سالن المسرح الوطنی بغداد روی صحنه رفت و آخرین روز های اجرای خود را در بغداد سپری می کند.

این نمایش پس از چند بار اجرا در سالن های سوره حوزه هنری، ایوان شمس و پردیس تئاتر تهران اکنون در قالب پروژه ای بین المللی در کشور عراق اجرای خود را به پایان می برد.

تا کنون بیش از 7 هزار و پانصد بانوی عراقی به تماشای این نمایش نشسته اند.

لکچر پرفورمنس فاطمه به نویسندگی و کارگردانی مریم شعبانی 15 تا 21 تیر ماه ساعت 17 در بغداد روی صحنه می رود که با تاریخ قمری برابر با 17 تا 23 ذی الحجه 1444 است.

گروه هنر مقدس با شعار هنر قدسی زنان برای جهان تصمیم به اجرای نمایش فاطمه که روایتی شاعرانه و عارفانه از زندگی حضرت فاطمه سلام الله علی ها است در کشور های مختلف دارد که این آغاز پروژه بین المللی فاطمه بود.

این نمایش در 7 پرده به ابعاد ویژه ای از زندگی این بانو جریان ساز تاریخ پرداخته و قابلیت ترجمه به تمامی زبان های بین المللی را دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشای «فاطمه» توسط بیش از 7 هزار بانوی عراقی

تماشای «فاطمه» توسط بیش از 7 هزار بانوی عراقی