مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:422023-07-03بين الملل

کی یف در سراب وعده های ناتو


کولبا وزیر امور خارجه اوکراین ، عضویت در ناتو را تنها راه ممانعت از حمله روسیه به کی یف دانست و خاطر نشان کرد که عدم پذیرش عضویت این کشور حتی پس از جنگ، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایران نوشت: بعد از وعده های غیر عملی ناتو به کی یف درباره پیوستن اوکراین به پیمان آتلانتیک شمالی، دیمیترو کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین به متحدان اروپایی هشدار داد، نپذیرفتن کشور وی در ناتو پس از پایان جنگ با روسیه، خودکشی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپولیتیکو، کولبا در ادامه، عضویت در ناتو را تنها راه ممانعت از حمله روسیه به کی یف دانست و خاطر نشان کرد که عدم پذیرش عضویت این کشور حتی پس از جنگ، نشان دهنده باقی ماندن گزینه نبرد و جنگ در نگاه ناتو است.

این اظهارات که قبل از نشست هفته آینده سران ناتو بیان شده است، نشان می دهد، اوکراین به دنبال دریافت تعهد از ائتلاف دفاعی ناتو برای پیوستن به آن است.

اما تعدادی از اعضای ناتو می گویند، بحث جدی در مورد عضویت اوکراین در ناتو تنها زمانی می تواند اتفاق بیفتد که نیروهای روسیه دیگر در خاک این کشور نباشند.

از جمله پیشتر اولاف شولتز، صدراعظم آلمان گفته بود، نشست سران سازمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در ویلنیوس که روزهای 11 و 12 جولای برگزار می شود، باید به جای باز کردن روندی برای پیوستن کی یف به پیمان آتلانتیک شمالی، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کی یف در سراب وعده های ناتو

کی یف در سراب وعده های ناتو