مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 19:572023-07-06اقتصادي

اختصاص 349 میلیارد تومان اعتبار به حوزه آبی خراسان شمالی


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی گفت: در سفر رییس جمهوری و هیئت دولت به این استان در تیرماه سال گذشته بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای مدت سه سال در خصوص شش مورد از طرح های مدیریت منابع آب استان مصوب شد که 349 میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز سید عقیل مرتضوی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: در سفر رییس جمهوری و هیئت دولت به این استان در تیرماه سال گذشته بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای مدت سه سال در خصوص شش مورد از طرح های مدیریت منابع آب استان مصوب شد.

وی گفت: برای تکمیل طرح سد گلمندره، اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار طی مدت دو سال 1401 و 1402 از محل سفر رییس جمهوری مصوب شده بود که تاکنون 270 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح اختصاص یافته است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی افزود: در این سفر اختصاص مبلغ 110 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی رودخانه های مرزی سومبار طی مدت سه سال مصوب شده بود که در سال 1401 بیش از 22 میلیارد تومان آن اختصاص یافت.

مرتضوی با اشاره به پروژه علاج بخشی سد بیدواز اسفراین بیان کرد: در سفر رییس جمهوری به استان برای تکمیل این پروژه نیز، اختصاص مبلغ 30 میلیارد تومان طی مدت دو سال مصوب شد که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 349 میلیارد تومان اعتبار به حوزه آبی خراسان شمالی

اختصاص 349 میلیارد تومان اعتبار به حوزه آبی خراسان شمالی