مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-20سياسي

رفع مشکلات شهر هفشجان نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی است


رییس شورای شهر هفشجان خواستار توجه جدی مسئولان ارشد چهارمحال و بختیاری به رفع مشکلات این شهر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی صادقی ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از آنجایی که شغل اکثر مردم شهر هفشجان جوشکاری بوده لازم است انجمن های تخصصی کار و کارگری در این راستا تشکیل و از ظرفیت فنی کاران این شهر استفاده شود.

وی تصریح کرد: وقتی طرح ها و توسعه های متناسب با ظرفیت مردمی در منطقه وجود ندارد قطعاً ایجاد اشتغال و بهره مندی مناسب رقم نمی خورد.

صادقی با اشاره به طرح دامداری 3 هزار راسی مولد در منطقه هفشجان اظهار کرد: این طرح برای طبیعت مضر بود که مردم و شورای شهر نسبت به آن اعتراض داشتند و جلو طرح را گرفتند و درخواست جایگزین طرح های دیگر را داده اند که تا کنون موافقت نشده و کاری از پیش نبرده اند.

وی همچنین به خطوط مواصلاتی شهر هفشجان به جاده های طاقانک، نو آباد، سیرک و مصطفی آباد اشاره کرد و بیان داشت: عرض کم جاده در این مناطق باعث بروز حوادث های زیادی شده که می طلبد مسئولین به قول خود عمل کرده و نسبت به اصلاح این جاده ها و عریض کردن آن اقدام لازم را به عمل آورند.

صادقی به پل روگذر سه راهی هفشجان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه سال ها بدون تکلیف باقی مانده بود اما به گفته مسئولین راه و شهرسازی در هفته دولت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات شهر هفشجان نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی است

رفع مشکلات شهر هفشجان نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی است