مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 18:552023-07-08سياسي

اقدامات تقنینی ایران در حمایت از زنان


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اقدامات تقنینی ایران در حمایت از زنان، گفت: در برقراری عدالت جنسیتی تاکید داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه نشست مجمع زنان در تاشکند با تنزیله ناربای آوا، رییس مجلس سنای ازبکستان دیدار و گفتگو کرد.

وی با تشکر از میزبانی ازبکستان و اقدامات رو به جلوی این کشور در حمایت از زنان و ارتقای جایگاه خانواده ابراز امیدواری کرد: همکاری های فیمابین در سطح دوجانبه و بین المللی و بین نهادهای اجرایی و قانونگذاری بیش از پیش گسترش یابد.

وی افزود: برای سرعت بخشی به تصویب قوانین، در دولت، ستاد زن و خانواده تشکیل شده است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده همچنین از پیشرفت در روند تصویب لایحه ارتقای امنیت زنان در مجلس و ارائه مشاوره به زوج های جوان خبر داد و گفت: تخصیص بیمه زنان تا پایان دوره شیردهی، بیمه درمانی فرزندان تا 5 سال، پوشش 100 درصدی بیمه ناباروری، افزایش مرخصی زایمان با حقوق از 6 ماه به 9 ماه، کاهش ساعت کاری بانوان دارای فرزند زیر 6 سال، دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار و الزام همه سازمان ها و دستگاه ها به احداث مهدکودک برای فرزندان کارمندان، بخشی از اقدامات تقنینی در حمایت از زنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات تقنینی ایران در حمایت از زنان

اقدامات تقنینی ایران در حمایت از زنان