مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-07سياسي

دولت کارهای خوبی در حوزه عمرانی و اقتصادی انجام داده است


سد معشوره و خط ریلی استان در دست احداث است.

همچنین بیمارستان های در حال ساخت را داریم که نیاز است هر چه سریعتر تکمیل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ارتحال حجت الاسلام والمسلمین سید شکراله طاهری، اظهار کرد: ساده زیستی، مردم داری، برخورداری از سلامت نفس، همراهی با امام و رهبری، در ارتباط مستحکم با جوانان انقلابی، مواضع محکم در مقابل فتنه گران از او شخصیتی منحصر به فرد ساخته بود.

 وی به روز غدیر نیز اشاره کرد و گفت: غدیر روز کامل کردن دین و همه نعمت ها، نابود شدن نقشه دشمنان و جدایی حق از باطل است، بنابراین غدیر نیاز به مراسم دارد.

خطیب جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: از مردم استان که غدیر را متفاوت از سال های دیگر برگزار کردند، تقدیر می کنم و امیدوارم این حرکت شعوری، در سال های بعد با کمیت و کیفیت بهتری برگزار شود.

شاهرخی در بخش دیگری از صحبت های خود به دستاوردهای دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و گفت: عضویت ایران در پیمان شانگهای که امیدواریم بتواند در اقتصاد کشور نقش تاثیر گذاری داشته باشد، انتخاب سیاست هایی بر اساس عزت و حکمت و مصلحت به گونه ای که کشورهای حوزه خلیج فارس خودشان ارتباط بهتری را با ما برقرار کردند، همچنین سفر رییس جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت کارهای خوبی در حوزه عمرانی و اقتصادی انجام داده است

دولت کارهای خوبی در حوزه عمرانی و اقتصادی انجام داده است