مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 23:452023-07-20سياسي

زنان؛ رکن مهم تحقق جامعه ایمانی


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به نقش سازنده زنان در تربیت نسل ایمانی گفت: بانوان جامعه با نقش مهم تربیتی که دارند از ارکان مهم تحقق تمدن نوین اسلامی و جامعه ایمانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام رضا دیلمی شامگاه پنجشنبه 29 تیرماه در نشست تبیین جدید نهضت پیشرفت بانوان اظهار کرد: در نگاه رهبر معظم انقلاب زمانی که سیر تمدنی انقلاب را ترسیم کردند، بحث پیروزی انقلاب اسلامی، عظمت انقلاب و سپس تثبیت انقلاب و دولت اسلامی و در نهایت تحقق تمدن نوین و عظمی حضرت ولی عصر (عج) مطرح شده است.

وی زنان و بانوان جامعه اسلامی را یکی از ارکان اصلی تحقق جامعه ایمانی و توحیدی دانست و افزود: بانوان جامعه با نقش تربیتی که در خانواده ایفا می کنند در شکل گیری جامعه اسلامی نقش بی بدیلی دارند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به وجود زنانی که در قامت صیانت از ارزش ها و تحقق مؤلفه های تربیتی در متن جامعه نقش بی بدیلی داشته اند، گفت: عظمت و نگاهی که انقلاب اسلامی در مقابله با ایادی استکباری در قامت هویت بخشی به نقش بانوان و زنان جامعه ایجاد کرده در واژگان تحقق الگوی سوم زن مسلمان جهان به وضوح مشاهده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان؛ رکن مهم تحقق جامعه ایمانی

زنان؛ رکن مهم تحقق جامعه ایمانی