مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 07:202023-07-13اقتصادي

مشکل آب اسدآباد با حفر چند حلقه چاه برطرف می شود


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: آب شهرستان اسدآباد که به علت رانش چاه ها دچار مشکل شده بود، با حفاری و تجهیز چند حلقه در حال تامین است.

- حمیدرضا نیکداد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در حال حاضر مشکل آب فقط در شهرستان اسدآباد است اظهار کرد: با توجه به اینکه متاسفانه در اسدآباد چاه های آب دچار رانش از زیر زمین شده اند، مشکل تامین آب به وجود آمده است.

وی ادامه داد: همکاران آبفا برای رفع آن شبانه روزی در حال کار و فعالیت بودند اما چون مصارف زیاد بود، تامین آب هم با مشکل مواجه شد.

 معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: تاکنون شرکت آبفا 6 حلقه چاه حفر و تجهیز کرده اما همچنان در شهر نارسایی هایی وجود دارد که همه باید کمک کنند تا منابع آبی محدود را مدیریت کنیم.

  وی یادآور شد: در حال حاضر دو حلقه چاه دیگر برای اسدآباد پیش بینی شده که در حال حفر شدن است تا دو حلقه دیگر نیز به ظرفیت آبی اسدآباد اضافه شود.

نیکداد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه منابع آب به سختی تامین و تصفیه می شود، لازم است مشترکان رعایت مصرف بهینه را داشته و مدیریت کنند.

پایان پیام/89003/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب اسدآباد با حفر چند حلقه چاه برطرف می شود

مشکل آب اسدآباد با حفر چند حلقه چاه برطرف می شود